نكت سخيفة جدا قصيرة
‫الرئيسية‬ نكت وفوازير نكت سخيفة جدا قصيرة

نكت سخيفة جدا قصيرة

جمعنا لكم من قسم نكت وفوازير مجموعة نكت سخيفة جدا قصيرة ، تعتبر النكت من الاقوال الكوميدية القديمة التي تداول بين العديد من الناس وخاصة الشباب بهدف الضحك والمرح ونشر حالة من البهجة والفكاهة، او إرسالها للاصدقاء والمقربين ومشاركتهم النكت المضحكة، فإليكم مجموعة من النكت السخيفة جدا قصيرة.

نكت سخيفة جدا قصيرة

يقولك وحدة بتخطب لابنها ، سألتها أم العروس : ابنك يدخن ؟ قلتلها : لا بس لما اللي يكون سكران .

سأل مسكين أعرابيا أن يعطيه حاجة فقال:ليس عندي ما أعطيه للغير فالذي عندي أنا أحق الناس به فقال السائل: أين الذين يؤثرون على أنفسهم؟ فقال الأعرابي: ذهبوا مع الذين لا يسألون الناس إلحافاً

مره واحد بيلعب كاراتيه علي امل انه يبقي شيبسي

مسطول دخل محل بقالة وخرج يضحك، سألوه بتضحك ليه قال لهم عطيته جنيه وما اشتريت شىء.

فيه محششين جالسين في خيمة قالوا نبغا كبريت راح واحد منهم قال انا اجيبلكم طلع ودخل مع الباب الثاني قال شباب ما عندكم كبريتة قالو استرح تونا مرسلين واحد بيجي ونعطيكم .

غبي حلڨ لحيته و شاربه ، دخل على اصحابه في الاستراحة ڨالهم : اتصدڨون ما عرفتكم .

واحد عنده مزرعة جزر وجنبة شوية أرانب بيصحي كل يوم ميلاقيش الجزر دا ف راح مزعق لصاحب المزرعه وكسر سنان الارانب كلها اليوم اللي بعده بردو ملقاش جزر , قام ماسك أرنب من رقبته قاله وديتوه فين قام رادد عليه وقاله عملناه عثير وثربناه

واحد ركب طياره فالمضيفه جات قالتله تحب اجيبلك فطار كامل ؟ قالها ليه كامل مش هيفطر ؟

قال وزير بريطانيا السمين تشرشل لبرنارد شو النحيف : من يراك يظن بأن بريطانيا في أزمة غذاء! فقال : ومن يراك يعرف سبب الأزمة !!

اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عمارة فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد ونسرقها برحتنا، فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا، جه واحد من وراهم وسرق الهدوم، فواحد منهم بص ورا ملقاش الهدوم فقال له كفاية كدة احنا بعدنا اوى.

الطفل: ماما عاوز أشرب الأم: بطبخ، قوم هات لنفسك تشرب الطفل: بتفرج على التلفزيون، هاتيلي أشرب وارجعي تاني المطبخ الأم: وبعدين بقى معاك، هاجي أضربك الطفل: طيب وإنت جاية تضربيني هاتيلي معاكي أشرب

مرة واحدة بتخون جوزها فسمعته طالع على السلم فقالت اخبيك فين اخبيك فين راحت مخبياه ورا التلفزيون فجوزها كان جايب سمك فقالها خدي جهزي السمك ده وراح فاتح التلفزيون يتفرج على الماتش الست جايه تقولو ا ايه ده ياراجل انتا جايبلى السمك صاحي قالها امال انا اعمل ايه كل ما الاهلى يجيب جون يطلع واحد من الجمهور يبوسني ويرجع تاني.

مره مدرس رياضه عمل حادثه .. قالوله في كسور كتير قالهم وحدوا المقام

مره فضائيين حبوا يشربوا كوبايه شاي راحوا كوكب نيبتون

ذهبت فتاة شقراء إلى الطبيب وأذناها محمرتان، ولما سألها الطبيب عما حدث قالت: كنت أكوي قميصاً عندما دق جرس الهاتف، وبدلاً من أن أرفع سماعة الهاتف إلى أذني رفعت المكواة فاحترقت أذني. قال الطبيب: وماذا حدث للأذن الأخرى؟ قالت: الأحمق اتصل مرة أخرى

في شايب يقول لخويه : اييه زمان كانت النساوين تركض وراي ، ڨال صديقه : و الحين ؟ ڨال : لا ها الحين بطلت اسرڨ الشناط من زمان .

واحد مسافر لبهى يوم امطرت عليهم اتصل على هاله بالرياض ڨالهم : غطو الاسمنت .

مدرس اتزوج مدرسة كتبوا الكتاب في السبورة

مرة مسكوا لمبة تحري .. لية مسكوها ماشية مع سلك عريان .

مدرس بيقول لطالب مش عيب لما تاخد صفر رد الطالب لما هو عيب بتديهوني ليه

مره واحد راح فيتنام ملقاش ولا واحد فالشارع عشان الناس هناك فتنام بدري

مقالات أخرى قد تهمك
نكت ع الزمالك

نكت تحت السمطة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *